Конспект уроку природознавства для 3 класу на тему: «Різноманітність тварин у природі»

Вивчаючи у 3 класі розділ «Рослини, тварини та середовища їх існування» на уроках природознавства, учні знайомляться з групами рослин, тварин, птахів та комах та вчаться визначати істотні ознаки цих груп.

Пропонуємо вашій увазі конспект уроку природознавства на тему: «Різноманітність тварин у природі», де урок проходить в ігровій формі за сюжетом казки «Рукавичка». Матеріал наданий Кубіцькою Кароліною Юріївною, вчителем початкових класів Балико-Щучинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів та розміщений в розділі «Бібліотека» на сайті освітньої платформи «Всеосвіта».

Майже уся бесіда між вчителем та учнями відбувається у віршовані й формі та у супроводі слайдів, тому для проведення уроку слід подбати про мультимедійне обладнання.

Після віршованого привітання та проголошення теми та мети учитель переходить до перевірки домашнього завдання за допомогою фронтального опитування. Для актуалізації опорних знань учнів вчитель використовує відгадування загадок. Практична робота на цьому етапі передбачає запис ознаки до кожної групи тварин (слайди).

Більше інформації за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/riznomanitnist-tvarin-u-prirodi-9596.html

Вивчення нового матеріалу також розпочинається у віршованій формі. Вчитель демонструє слайди із героями казки та повідомляє, що всі вони мають завдання, які діти допоможуть їм виконати.

Робота на дошці полягає у поділі тварин на групи:

  • Назвати серед малюнків лише тварин;
  • Записати види тварин (риби, птахи, плазуни);

Наступний слайд передбачає розгадування тематичного кросворда, де ключовим словом буде слово «тварини».

Фізкультхвилинка також підібрана вчителем згідно з темою. Усі рухи у ній – імітація рухів тварин. («Гуси-лебеді»).

Етап сприймання та усвідомлення нового матеріалу включає гру «Упізнай тваринку», вправу «Людина і тварини» (як тварина допомагає людині) та розгадування загадок.

Після пригадування поняття свійських та диких тварин, відбувається бесіда про Червону книгу, яка має на меті виховання дбайливого ставлення до тварин.

Коли усі казкові звірі виконали завдання та потрапили до рукавички, починається етап узагальнення та систематизації знань учнями. Він охоплює:

  • роботу з підручником;
  • роботу в зошиті;
  • виконання тесту.

Закінчуючи розповідати казку, вчитель задає домашнє завдання: скласти розповідь про улюблену тваринку.

Даний конспект цікавого уроку доступний для звантаження кожному користувачу сайту платформи. Онлайн-бібліотека методичних розробок складається з матеріалів, які завантажують до скарбнички освітяни з усієї України. Протягом жовтня триває акція «Методичний тиждень», коли завантаження авторських розробок на сайт заохочується ексклюзивним дипломом, безкоштовним сертифікатом та грошовою винагородою.

Крім обміну цікавими ідеями, портал пропонує освітянам взяти участь в освітніх вебінарах та дистанційних курсах, а також залучати учнів до участі у дистанційних олімпіадах. Деталі участі ви зможете дізнатись на офіційному сайті платформи «Всеосвіта».

Метки:

Інтегровані та нестандартні уроки для початкової школи
Домашнє навчання як альтернатива школи
Вебінар «Кліпове мислення та профілактика його розвитку в процесі навчання»
Як впливають очікування вчителя на успішність учнів
 
 
 

Нет комментариев

 

Хотите быть первым? Оставьте Ваше мнение!

 

Написать комментарий